Escobilles Bosch AeroTwin  AR 552S – 3 397 118 984 – Per Nissan Almera

Escobilles Bosch AeroTwin AR 552S – 3 397 118 984 – Per Nissan Almera

Fa uns dies vaig comprar aquestes escobilles Bosch ja que les meves fa temps que fallen. Vaig decidir fer el post per que em va costar identificar quines eren les meves antigues, que eren aquestes a les tendes de recanvis online. Les vaig comprar a Oscaro per 20€, a Norauto o Feuvert valen sobre uns 45€, el preu es més que evident.

Aquestes son les especificacions del paquet

Referéncia:
3 397 118 984
AR 552 S
Nissan Almera Hatchback N16E
Mides 40 cm i 55 cm

Canvi pila mando Nissan Almera N16E 2003

Canvi pila mando Nissan Almera N16E 2003

Quan em van vendre el cotxe em van donar dues claus, una tenia molt poca pila i l’altre anava correcte, amb el temps es va acabar i amb la por de que al obri-lo perdi la programació allà s’ha quedat. Que ha passat dons que el comandament principal comença a fallar i me la he tingut que jugar xDD. He obert el comandament, he mirat quina pila porta, l’he comprat i funciona perfectament jajajaja

Això verd es el xip del NATS, el que fa que el cotxe arrenqui

Per el mòdic preu de 2,50€ al fotoprix XD

Review Raylight Xenon Max

Review Raylight Xenon Max

Pros:
– Llum més blanca 4700K
– Estètica semblant al Xenon 

Contra:
– Preu casi igual a les millors de la competència Osram (6€) o Philips (8€)
– Falta de potència de llum en la carretera 

Opinió:
No val la pena, és com el Xenon però amb menys intensitat, prefereixo les Osram Night Breaker, no he provat altres però les següents seran les Philips x-treme Power, veurem que duren aquestes. Les proves s’han fet 45 min per carretera i autopista amb desnivells, a les fosques totals falta llum.

Després de anar-se fonent les llums del cotxe aquestes ultimes setmanes, he decidit comprar bombetes, com que a Oscaro no n’he trobat de les bones m’he acostat a la tenda del barri.

Aquest cop m’he decidit a provar les Raylight Xenon Max, a proposta del venedor, jo normalment gasto les Osram Night Breaker i estava molt content. Aquestes valien 39.95€ i les Osram uns 40 i pico, dic provarem.

Així de bones semblen totalment del Xino XD, el venedor m’ha insistit que estan homologades i que les ven molt be.

Acte seguit m’acosto al pàrquing per instal·lar-les, faig una foto de les llums actuals, unes d’origen.

Després de fer el detall de les 3 vistes procedeixo a canviar la primera.

A sorpresa i desil·lusió, veig que sí, efectivament la llum és més blanca, però la intensitat de llum es pràcticament la mateixa que la de sèrie.

Es veu clarament com que llum de la lupa és més blanca

Al anar a canviar el llum de la dreta em trobo en que el ferro que subjecta la llum s’ha afluixat i per tant no queda ben posada i això pot provocar que es trenqui molt més d’hora, he baixat a la meva «planta taller» la última del pàrquing on hi ha més llum i m’he posat mans a la obra.

La llum de curta

I la llum llarga.

La sol·lució ha estat forçar el ferro per que fes força i canviar la curta per la llarga ja que està en perfecte estat.

 I per acabar la imatge del nen en mig de l’operació 🙂

30 Radars nous a Catalunya

30 Radars nous a Catalunya

Avui la portada del Periodico m’ha cridat l’atenció, 30 Radars nous. La noticia ocupa 3 pàgines però os deixo la primera on està la informació més important. A més afirma la DGT que 1 de cada 5 caixes està buida. Com a curiositat el creador d’aquest giny era un pilot de carreres, que molest per que el multessin a ull els va cedir l’invent a la policia. A disfrutar 🙂