por Pali | May 1, 2013 | Motor, Telefonia
La majoria de gent no es dona compte d’aquests petits errors d’algun xino de Mountain View que en lloc de millorar empitjoren, però els que ens agrada tenir les coses ben ordenades, i en aquest cas em refereixo als contactes. Jo quan conec els noms i cognoms de les persones, m’agrada tenir-los ben ordenats, soc com un recol·lector d’informació, tot va allà, a la meva font de coneixement inesgotable i de moment inacabable, fins que s’acaba la bateria.
Quan vaig en cotxe utilitzo una Parrot Mki 9100. És un mans lliure d’instal·lació i que fins ara funciona a les mil meravelles. Aquest porta la mateixa versió que quan el vaig comprar i muntar al 2009, la 1.22b. Ara ja van per la 2.21, però mentre funcioni be, que es trenquin d’actualitzacions, al tema. Com funciona el Parrot? dons be, el mòbil, en aquest cas un i9100, envia els contactes cada cop que es connecta al mans lliures, de forma que no depèn de la rapidesa del mòbil per marcar per veu. El problema està que a partir de la versió 4.1 d’Android, el telèfon ja no envia el Nom+Segón Nom+Cognoms sinó només el Nom+Cognoms. D’aquesta forma, si algú es deia com jo, Palisandro David Gamez, quan el volies trucar havies de dir Palisandro Gamez. Os deixo unes imatges explicatives que os ajudaran a entendre, ja que molts, possiblement no heu parat a mirar-ho ni un segon com funciona.
Quan vas a crear un contacte, tens dues opcions, amb un únic camp de text, o si el vols desglossar, apareix això:
Així és com s’ha de posar si vols que el Parrot t’ho llegeixi i tu marcar-lo per veu amb el nom complet.
Així és com m’agrada tenir els contactes :'(
Bona nit!
por Pali | Jun 12, 2012 | Mitsubishi
Buenos días,
La semana pasada mi taller de confianza me recomendó que escogiese para instalar el Clarion NX502E, ya que era lo más de lo más. Pero una vez lo instaló, no paro de encontrar fallos.
Telèfon
– La sincronització amb el i9100 o i9000 o N96, no sempre connecta, una de cada dos aprox o cada més
– El audio bluethooth no funciona, surt un error de Windows CE
– Impossible trucar desde el Clarion ja que necessitaria estar 5 mins mirant la pantalla sense parar per trobar la funció de l’agenda.
– Quan et truquen la interfaç està en angles.
– Quan et truquen no agafa les dades de l’agenda, surt unknown
– Parrot per defecte accepta 2000 contactes quan aquest no agafa ni 1000 correctament
– Ordena els contactes per Cognom + Nom en lloc de al reves, com ja fa parrot correctament
– Parrot llegeix tots els contactes i te marcació per veu, cosa que no te Clarion
– A2P2 de Parrot funciona a la perfecció, no com el de Clarion
– El micro es d’ambient, impossible entendre cap trucada amb claredat
– El despenjar del telèfon es lent
– El boto per despenjar del telèfon es tan petit que a penes cap el dit
– No llegeix els noms de les cançons A2P2
– Quan penges una trucada no hi ha menú rellamada o cap tipus de menú
– Si marques amb el telèfon, el clarion no sentera que truques
– Mentre truques es queda bloquejat i es talla la trucada. He tingut que reiniciar 3 cops el Clarion per que tornes a connectar.
– Proves realitzades amb Samsung Galaxy S amb 1600 i tot malament
– Proves amb SII amb 700 contactes i els contactes saltejats, altres buits.
– Impossible desplaçar la barra dels contactes amb el tàctil.
– Proves amb Nokia N96 con 123 contactes, sembla que si els veu correctament
– No es veu la cobertura del telèfon ni la senyal de bateria
– Per saber si el telèfon està connectat correctament, has de veure un icono de bluethooth de color blau molt petit.
– Quan truques i salta la bústia de veu es queda bloquejat fins que no acava.
– Contesta sol de vegades
– Constantment es penja el tàctil, i s’ha de acabar la trucada amb el telèfon.
– No senten amb claredat cap trucada
– La ganancia del micro s’ha baixat de +5 a +2 i millora la comprensió.
– El temps del menú del telèfon és molt poc, a penes et dona temps a buscar
– Amb 41 telèfons només li costa moure’s per els contactes.
– S’ha de fer 10 passos per aconseguir trucar, fent punteria en el botó verd de trucar.
Radio
– Per passar de la 90.00 FM a la 105.70 vaig tardar pressionant el boto de scroll 8 min
– No hi ha cap forma de mantenir el boto de canvi d’emisora
– Al passar de FM1 a FM2 canvia la emissora, quan nomes estas buscant on guardar una emissora que actualment estas sentint
– El canvi de FM1 a FM2 no es tàctil, passa un per un i has de donar al volta.
– Quan tens la radio posada o el CD el boto de canvi de cançó s’amaga, has de fer punteria per poder desplegar cap a munt allò quan es una funció bàsica en pantalla que no destorba
– Un cop guardades les emissores a els FM1, FM2.. al apagar i encendre el cotxe, perden el nom i es queda nomes amb el numero de la emissora
– El TA de la radio nomes funciona de vegades, provat en el mateix lloc parat
Pantalla
– La pantalla és totalment illegible durant el dia, tant el sol vingui per la esquerra com per la dreta, reflexa tot.
– El tomtom go 910 que tinc brilla molt més que aquesta pantalla
– El brillo automàtic de la pantalla es tan poc, que ni amb el +20 de lluminositat es veu
– El tàctil dels dos botons es molt millor que el de la pantalla, fins i tot el del tomtom go 910 es millor i es del 2002
– Gairebé impossible desplaçar la pantalla com diu la publicitat
Navegació
– El navegador va amb retràs, impossible seguir instruccions per sortir en una rotonda
– La navegació amb edificis 3D es molt lent. Fins i tot els edificis tapen noms de carrers que és el que realment interessa veure
– La informació del TMC no es clara a la pantalla de navegació.
– La cerca de destinacions va amb LAG, per tant costa seleccionar el corresponent quan canvia constantment la pantalla.
– Les opcions del menú tapen les indicacions del mapa
Aparell
– No llegeix DVD+R
– Al apagar el cotxe, el aparell es queda funcionant el ventilador
– Al apagar el cotxe, el aparell 3 de 4 cops no baixa la antena, inclús cops no te funció de mitja altura
– La roda del volum no es prou rugosa, l’has d’agafar amb dos dits per poder moure-la
– La resposta en general del aparell es molt, però que molt lenta.
– Fins a 15s per aparèixer el menú, fins 10s per tornar a navegació, fins 8s per anar a radio.. etc
– El menú d’ajusts es tant petit d’apretar el “custom” que costa
– Esta clar que aquest dispositiu s’ha programat en una pantalla d’ordinador i després s’ha implementat. Tot es massa petit
– Menús emergents que desapareixen sense motiu
– La tapa de la SD es de plàstic molt bàsic, no es trenca de miracle
– En túnel el GPS no funciona ni preveu la velocitat com qualsevol altre gps
– Te pítids mentre vas funcionant, pèrdues de senyals gps potser
– TA no funciona con CD posat
Comandament volant
– La opció SRC marca un requadre que no es apreciable mentre condueixes
– Has de deixar el requadre on vols i esperar, en lloc de pressionar el boto del comandament com seria lògic
– La funció Apagar del comandament sobra, totalment inútil, on podrien posar altre cosa
– El comandament no funciona sempre, va a vegades
– El enter del boto principal nomes serveix per canviar de FM1 a FM2 o FM3 o AM no com a enter dels menú
Proves amb varis dies.
Espero que algunos me podáis aconsejar que hacer, no se si devolverlo ya que una tablet por la mitad se mueve mucho más rápido que este navegador de 900€
Afegiré fotos i vídeo que justifica de sobres el seu mal funcionament.
por Pali | May 29, 2012 | Nissan
Buenas!
Bueno, resulta que el viernes pasado un Sr. de Sant Cugat con el coche nuevo, aún no controlaba bien los espejos y al fiarse del sensor de aparcamiento, como funcionan con cierto retraso, pues no me vio y me hizo un restyling majo majo.
Esto pasó en la Plaza Doctor Andreu, de Barcelona, donde volvía de correr alegremente, cuanto al llegar a la zona «pija» residía allí un majo Q5 con dos semanas, buscando sitio donde aparcar. Estaba frenando y yo a mi vez frene detrás suyo a 3 palmos, cuando de repente, pone marcha atrás y sin más dilación procede, no me dio tiempo ni a pitar que ya lo tenia encima, y me dió un leve golpe a cámara lenta y este es el resultado.
y así quedo él, frente a mi coche
Como se puede ver, solo se hizo una pequeña picada en la pintura, que quedo negro igual, y se le desmontó la tapa inferior, que va con pestañas. Osease NADA. El tio, muy legal, era de renting y tenia el coche a todo riesgo, parte amistoso al canto y ahora a esperar.
Por otra parte, ya que no podía hacer kilómetros con el coche cayéndose a trozos por delante, ya que el capó no se abría, por que había quedado atrapado, por tanto no podía ver si el Intercooler o el radiador, habían estado alcanzados por la barra de papel mache delantera. Así que grua y para su almacén hasta el martes, ya que el lunes era fiesta en Barcelona.
La respuesta por parte de mi compañía, Groupama, que no me han contestado que debo hacer ni nada hasta hoy, martes, me dice que mi taller de barrio, que lleva más de 25 años, no sale en su base de datos y que por tanto, tendrá que dar de alta y eso son 48h, a partir de entonces venir el perito al jueves o el lunes que viene…. osea… fatal.
En fin, a ver que pasa el jueves entonces 😛
Bueno llegamos a viernes, el coche ya lo han reparado, adelantando yo el dinero ya que lo necesitaba para trabajar el sábado, los demás días usé el de mi padre que no lo necesitaba. La reparación: 2000€
Eso sí, quedó muchísimo mejor que cuando lo compré, hasta hace de espejo la pintura del plástico jajaj 😛
Primero una foto del jueves al mediodia, el coche ya está casi acabado en un día O.O
Y ahora las del viernes mediodia
Me veo yo y todo jajaja
El faro antiguo, al que solo le faltaba una pletina, me quede con las pinzas que sujetan las lamparas que se me jodió una ya..
El capó antiguo, al cual sospecho que uso el mismo anagrama, incluso habiéndolo cobrado, igual que la matricula.
Enganche del capó nuevo, barra protectora igual 😛
Y esta ultima del domingo, que ya se había salido sin tocarlo el protector xDD