por Pali | Dic 16, 2014 | Mitsubishi
Buenas tardes,
Hoy estoy puesto en el tema, y como he explicado en el anterior post me puse ayer manos a la obra.
Resulta que el interruptor desde el cual se controla si el aire esta activado para la zona trasera tiene una luz que un día dejó de quemar, y visualmente el interruptor siempre esta oscuro, y dirás pues una posición es A o otra B, pero NO, es un conmutado con el de atrás, así que la posición varia cada vez.
Al lio
Primero desmontamos con la ayuda de un destornillador y vigilando no marcar el plástico, la base de los enchufes.
Pongo 4ª para sacar más espacio.
En la foto ya se ve quitado, el último de la derecha.
Una vez con el interruptor fuera, toca desmontarlo
Como veis hay dos luces, y un interruptor, cuidado con la pieza blanca del selector que no va cogida y se cae, recordaros de ponerlo en su sitio y comprobar que haga su movimiento antes de cerrar el interruptor.
Como se puede ver es otra cabeza con los pines recorriendo el circuito, complicado de realizar a estas dimensiones.
Tiene un cabeza de goma para darle color azul, aunque recuerdo que era blanca en su día creo….
Buscando esta referencia en internet TSD 077 solo me sale de algún otro foro de coches que comenta que se le ha fundido, aún no he econtrado donde comprar una de estas pero tengo la intención de ver que voltaje pasa entre los bornes para saber que puedo adaptar allí, un LED o vete a saber 😛
Continuará…
por Pali | Dic 15, 2014 | Mitsubishi
Buenas tardes,
Como este post es para foros a nivel nacional y mi intención es que la gente lo pueda leer sin usar traductores lo hago en castellano.
Ayer me lié a cambiar las dichosas luces del Superselect, para el que no lo sepa son las luces de indicación de la tracción.
Aún no había entrado nunca en http://www.mitsubishi4x4galloper.org y por lo tanto no había visto este Brico que lo explica claramente, así que como de costumbre, me hice mi propio brico.
Aquí el problema
Solo se encienden las luces verdes de 1 rueda, las demás se han fundido.
Primero me metí a desmontar el panel, bajamos el volante, quitamos los dos tornillos superiores y tirando desde abajo sale la tapa.
Ahora el siguiente paso lógico es los 4 tornillos, que en la foto ya se ven fuera, del plástico blanco donde se sostiene el panel.
Hay dos tipos de tablero, uno que lleva los cables hasta el , Nissan, y otro este que el panel va anclado en los conectores, para mi mucho mejor para arreglar cosas.
Ahora pos posición localizamos las luces que corresponden a dichas verdes, no acostumbro a señalar en las imágenes, son el bloque negro en forma de «rombo» de abajo a la derecha.
En el brico que os he colgado antes está señalado cuales son en concreto. Yo fui a prueba o error, sacaba una luz, ponía luz en el agujero y veía cual se iluminaba por el otro costado.
Aquí la tenéis. Sin inscripciones ni referencias para buscarla por internet. Según parece en la Mitsubishi cuesta unos 3€ cada una, si os fijáis es un casquillo con el filamento enrollado en el portalámparas, demasiado fino para manipularlo y dejarlo igual, en mi opinión. Ahora solo falta buscar un remplazo, a poder ser de menos de 3€….
Actualizaré en cuanto tenga noticias 🙂
por Pali | Jun 12, 2012 | Mitsubishi
Buenos días,
La semana pasada mi taller de confianza me recomendó que escogiese para instalar el Clarion NX502E, ya que era lo más de lo más. Pero una vez lo instaló, no paro de encontrar fallos.
Telèfon
– La sincronització amb el i9100 o i9000 o N96, no sempre connecta, una de cada dos aprox o cada més
– El audio bluethooth no funciona, surt un error de Windows CE
– Impossible trucar desde el Clarion ja que necessitaria estar 5 mins mirant la pantalla sense parar per trobar la funció de l’agenda.
– Quan et truquen la interfaç està en angles.
– Quan et truquen no agafa les dades de l’agenda, surt unknown
– Parrot per defecte accepta 2000 contactes quan aquest no agafa ni 1000 correctament
– Ordena els contactes per Cognom + Nom en lloc de al reves, com ja fa parrot correctament
– Parrot llegeix tots els contactes i te marcació per veu, cosa que no te Clarion
– A2P2 de Parrot funciona a la perfecció, no com el de Clarion
– El micro es d’ambient, impossible entendre cap trucada amb claredat
– El despenjar del telèfon es lent
– El boto per despenjar del telèfon es tan petit que a penes cap el dit
– No llegeix els noms de les cançons A2P2
– Quan penges una trucada no hi ha menú rellamada o cap tipus de menú
– Si marques amb el telèfon, el clarion no sentera que truques
– Mentre truques es queda bloquejat i es talla la trucada. He tingut que reiniciar 3 cops el Clarion per que tornes a connectar.
– Proves realitzades amb Samsung Galaxy S amb 1600 i tot malament
– Proves amb SII amb 700 contactes i els contactes saltejats, altres buits.
– Impossible desplaçar la barra dels contactes amb el tàctil.
– Proves amb Nokia N96 con 123 contactes, sembla que si els veu correctament
– No es veu la cobertura del telèfon ni la senyal de bateria
– Per saber si el telèfon està connectat correctament, has de veure un icono de bluethooth de color blau molt petit.
– Quan truques i salta la bústia de veu es queda bloquejat fins que no acava.
– Contesta sol de vegades
– Constantment es penja el tàctil, i s’ha de acabar la trucada amb el telèfon.
– No senten amb claredat cap trucada
– La ganancia del micro s’ha baixat de +5 a +2 i millora la comprensió.
– El temps del menú del telèfon és molt poc, a penes et dona temps a buscar
– Amb 41 telèfons només li costa moure’s per els contactes.
– S’ha de fer 10 passos per aconseguir trucar, fent punteria en el botó verd de trucar.
Radio
– Per passar de la 90.00 FM a la 105.70 vaig tardar pressionant el boto de scroll 8 min
– No hi ha cap forma de mantenir el boto de canvi d’emisora
– Al passar de FM1 a FM2 canvia la emissora, quan nomes estas buscant on guardar una emissora que actualment estas sentint
– El canvi de FM1 a FM2 no es tàctil, passa un per un i has de donar al volta.
– Quan tens la radio posada o el CD el boto de canvi de cançó s’amaga, has de fer punteria per poder desplegar cap a munt allò quan es una funció bàsica en pantalla que no destorba
– Un cop guardades les emissores a els FM1, FM2.. al apagar i encendre el cotxe, perden el nom i es queda nomes amb el numero de la emissora
– El TA de la radio nomes funciona de vegades, provat en el mateix lloc parat
Pantalla
– La pantalla és totalment illegible durant el dia, tant el sol vingui per la esquerra com per la dreta, reflexa tot.
– El tomtom go 910 que tinc brilla molt més que aquesta pantalla
– El brillo automàtic de la pantalla es tan poc, que ni amb el +20 de lluminositat es veu
– El tàctil dels dos botons es molt millor que el de la pantalla, fins i tot el del tomtom go 910 es millor i es del 2002
– Gairebé impossible desplaçar la pantalla com diu la publicitat
Navegació
– El navegador va amb retràs, impossible seguir instruccions per sortir en una rotonda
– La navegació amb edificis 3D es molt lent. Fins i tot els edificis tapen noms de carrers que és el que realment interessa veure
– La informació del TMC no es clara a la pantalla de navegació.
– La cerca de destinacions va amb LAG, per tant costa seleccionar el corresponent quan canvia constantment la pantalla.
– Les opcions del menú tapen les indicacions del mapa
Aparell
– No llegeix DVD+R
– Al apagar el cotxe, el aparell es queda funcionant el ventilador
– Al apagar el cotxe, el aparell 3 de 4 cops no baixa la antena, inclús cops no te funció de mitja altura
– La roda del volum no es prou rugosa, l’has d’agafar amb dos dits per poder moure-la
– La resposta en general del aparell es molt, però que molt lenta.
– Fins a 15s per aparèixer el menú, fins 10s per tornar a navegació, fins 8s per anar a radio.. etc
– El menú d’ajusts es tant petit d’apretar el “custom” que costa
– Esta clar que aquest dispositiu s’ha programat en una pantalla d’ordinador i després s’ha implementat. Tot es massa petit
– Menús emergents que desapareixen sense motiu
– La tapa de la SD es de plàstic molt bàsic, no es trenca de miracle
– En túnel el GPS no funciona ni preveu la velocitat com qualsevol altre gps
– Te pítids mentre vas funcionant, pèrdues de senyals gps potser
– TA no funciona con CD posat
Comandament volant
– La opció SRC marca un requadre que no es apreciable mentre condueixes
– Has de deixar el requadre on vols i esperar, en lloc de pressionar el boto del comandament com seria lògic
– La funció Apagar del comandament sobra, totalment inútil, on podrien posar altre cosa
– El comandament no funciona sempre, va a vegades
– El enter del boto principal nomes serveix per canviar de FM1 a FM2 o FM3 o AM no com a enter dels menú
Proves amb varis dies.
Espero que algunos me podáis aconsejar que hacer, no se si devolverlo ya que una tablet por la mitad se mueve mucho más rápido que este navegador de 900€
Afegiré fotos i vídeo que justifica de sobres el seu mal funcionament.