Bon dia!!

Molts ja estareu al corrent i altres no tant, però després d’un any i mig amb la meva estimada Honda XL125 Varadero Deluxe i de 17.000km ja clamava al cel un canvi. La moto és genial però no deixa de ser una 125cc amb 14cv i a les pujades, carregada amb maletes i amb vent de cara no deixa de ser un suplici. Tot es va anar gestant fa temps, al mig any de tenir-la, ara farà un any, ja vaig pensar en treure’m el carnet de moto gran per poder optar a una altre cosa, però la feina es la feina i fins que no vaig poder dedicar-li temps i acabar les coses pendents que tenia no m’hi vaig posar. Un cop arribat el nou any i amb les coses pendents acabades vaig posar-m’hi amb el tema, i en el temps que donaven data per examinar-me vaig obtindre el tant esperat A2. A partir d’aquell moment ja podia conduir motos de fins a 47,6 CV límitada, 35KW i que d’origen no passi del doble d’aquesta xifra, i amb una relació pes potència de 0.2 Kw/kg

Durant tot aquest temps vaig tenir oportunitat de anar-me mirant aquest sector, el que tenia clar que volia una moto tipus Trail, com la meva, la posició de conducció d’esquena recta, d’alçada de seient i de comoditat de ruta, sigui en carretera o en camins de asfalt dubtós o inclús de pista en fon estat. Buscant buscant vaig acabar amb tres candidates, de les quals no hi ha massa informació per la xarxa tot sigui dit, ja que son models mig nous i no hi ha una comparativa de Trails de sector A2.

La Triumph Tiger XC, amb 800cc i 95cv, motor tri-cilindric
2011-Triumph-Tiger-800-1

A primera vista m’agrada, tot i que el problema es que li falta protecció aerodinàmica, sembla que la moto li falti quelcom davant, i als laterals, apart d’això te una pinta impressionant, modes de conducció i demés, ara bé el problema de totes les marques, no pots provar cap model si tens el A2, cap concessionari te models limitats per el A2, cosa que em sembla demencial, gastar-te 14000€ en una cosa que no pots ni provar….

La KTM 1050 Adventure, amb 1050cc i 95cv
ktm1050

Per mi un frontal espectacular, la única amb llums diurnes LED, és una 1000!! ja i una KTM que això diu molt, ara be la gama d’accessoris es més aviat pobre, la seva web no dona informació quasi i prop de Barcelona ni tenien un model per veure-la, això sumat a que els recanvis KTM son recanvis cars i que és una moto més d’Enduro que de Trail em va fer descartar-la molt al meu pesar ja que d’aspecte es impressionant.

I per últim el model que em va enamorar en un viatge a Andorra, que al veure-la vaig pensar que era la famosa R1200Gs i no,

era la BMW F800GS Adventure, 800cc, i 85cv
IMG-20150513-WA0097

De les tres, el model més alt, la variant més aventurera de la versió normal la F800GS, amb xassís reforçat, 8 litres de dipòsit més i una capacitat de càrrega més alta, mes recorregut de suspensió, un poltre no apte per a gent baixeta com com jo, que faig 1.74cm i el seient està a 89cm del terra, quasi 9 cm més que la Honda XL125 Varadero Deluxe.

IMG-20150513-WA0063

 

Aquí fent-li el rodatge el dissabte 16 de Maig a la Rider 500 🙂

img20150521_09502254

IMG-20150517-WA0017

IMG-20150518-WA0010IMG-20150518-WA0029

Properament afegiré la galeria de rigor que des de que la tinc, fa una setmana, encara no ha fet bon temps 🙂