Bon dia,
Ja fa uns dies que tot indigna molt, però ahir amb el segon intent de queixar-me per quelcom lícit veig que la companyia ha adoptat aquesta pràctica. Os explico:
Ahir sobre les 14:18 patim un tall de llum que dura uns 5 min, com a conseqüència un dels SAI de l’oficina mort protegint els equips, acte seguit torna a anar-se la llum, així repetidament fins les 15h.
A les 14:20 truco a la companyia subministradora, en aquest cas Fecsa-Endesa, per avisar del problema, i allà és limiten a dir que si la avaria és problema meu o de la finca em cobrarà 60€ per el desplaçament del tècnic. Com que just en el moment de la trucada havia tornar la llum vaig desistir, ja que no es va dignar ni a obrir un numero de referència. No és el primer cop que passa això ni serà l’ultima, fa prop d’un mes va passar el mateix i la resposta va ser la mateixa.
Això vol dir que si en el moment que ve un tècnic vet a saber quan, tens llum amb normalitat et cobren la visita, no obstant el proper cop provaré d’avisar i no penso pagar un duro.
Lo millor es que em diu que si vull un informe de tall de corrent per danys truqui a la companyia, a ells, per que em donin el numero d’incidència. Si ell no obre la incidència quan truqui em diran que no hi havia cap i em quedaré sense compensació per problemes en el servei.
Tot això deu vindre donat a que les companyies asseguradores, a qui reclames els danys, reclamen a Fecsa-Endesa els danys possiblement i per això si no obre incidència no ha d’indemnitzar. A mi particularment em sembla un abús per part de les companyies, com molts altres als que estem sotmesos els petits consumidors, aprofiten la por i la manipulació de les dades per guanyar més diners a costa teva..
En fi.. veurem com acaba això…
Os ha passat?