Bon dia,

Tinc dos contractes al El Vendrell sota el meu nom amb Endesa Energia XXI SLU, la companyia d’Endesa del «Mercat no lliure» o també anomenades d’últim recurs. Fa dues setmanes vaig trucar per uns dubtes sobre la facturació, ja que recentment han canviat el preu de la llum, i tot i venir les dues factures a l’hora, el preu del KWh era diferent d’una a l’altre. Després d’informar-me sobre la tarificació i que la diferencia era deguda a que una era de 2,5 mesos i l’altre de 1,5 mesos, aprofito per preguntar sobre el Mercat Lliure. Em venen la moto de que el Mercat Lliure, te descomptes, el preu del KWh és més econòmic, i que a part tinc servei d’urgències de 24h. Els dic que està molt be, però que de moment no m’interessa. Sempre et deixen anar el típic comentari, com les companyies de telèfon, vol seguir pagant més car? Els contestes que SÍ amb l’ànima i es queden parats, insisteixen un parell de cops i al veure la negativa ja ho deixen còrrer. Aquí és queda la trucada.

Dubtant del que ha entès o el que m’han fet em deixo els papers sobre la taula per trucar més endavant. A la setmana tinc un altre estona per perdre amb les tele-operadores d’Endesa i comprovar que no m’han tocat res. La sorpresa quan em diu que els dos contractes s’han tramitat al mercat lliure. Aquí comença la meva batalla de musiquetes i tele-operadores, que si et passo amb la de baixes que en sap més, que si l’altre d’atenció al client, fins que una es digna a donar-me algo d’informació. Al pressionar-la demanant explicacions o el per que d’aquest canvi sense el meu consentiment i em diu que això és va tramitar el dia 6 de Juny en un punt de servei ( una tenda física d’Endesa ), Això ja em deixa més acollonat, no he anat en la meva vida a un punt de servei ni sé on n’hi ha cap, no tenen cap gravació i no em diuen si tenen cap paper que ho confirmi. Li dic que no he anat mai a cap punt de servei en la vida i em respon que ella no te més informació, que vagi al punt de servei ON LA VAIG TRAMITAR. Aquí entro en còlera, però que no has sentit el que t’acabo d’explicar? Em respon, sí, dic dons no ho sembla, si et dic que no he anat mai a un punt de servei com em dius que vagi al que ho vaig tramitar?. Acte seguit, te algun dubte més? –> Penja el telèfon.

Torno a trucar i una altre noia, més amable m’explica les mateixes dades i que ella no ho entén, però tenen cap informació del canvi, ni el punt de servei en el que es va tramitar. Em torna a canviar a Endesa Energia XXI SLU, però sembla que el procés s’ha resistit, ja que el canvi estava en procés encara. En resum, tornem a estar en el mercat tancat pagant més, però compte que no us passi a vosaltres. Més endavant ja miraré d’anar a un altre lladre que em faci algun descompte per volum o quelcom efectiu, lladre per lladre, em quedo amb el que sigui més barat.

Espero que os serveixi d’ajuda.

Salutacions