Pros:
– Llum més blanca 4700K
– Estètica semblant al Xenon
Contra:
– Preu casi igual a les millors de la competència Osram (6€) o Philips (8€)
– Falta de potència de llum en la carretera
Opinió:
No val la pena, és com el Xenon però amb menys intensitat, prefereixo les Osram Night Breaker, no he provat altres però les següents seran les Philips x-treme Power, veurem que duren aquestes. Les proves s’han fet 45 min per carretera i autopista amb desnivells, a les fosques totals falta llum.
Després de anar-se fonent les llums del cotxe aquestes ultimes setmanes, he decidit comprar bombetes, com que a Oscaro no n’he trobat de les bones m’he acostat a la tenda del barri.
Aquest cop m’he decidit a provar les Raylight Xenon Max, a proposta del venedor, jo normalment gasto les Osram Night Breaker i estava molt content. Aquestes valien 39.95€ i les Osram uns 40 i pico, dic provarem.
Així de bones semblen totalment del Xino XD, el venedor m’ha insistit que estan homologades i que les ven molt be.
Acte seguit m’acosto al pàrquing per instal·lar-les, faig una foto de les llums actuals, unes d’origen.
Després de fer el detall de les 3 vistes procedeixo a canviar la primera.
A sorpresa i desil·lusió, veig que sí, efectivament la llum és més blanca, però la intensitat de llum es pràcticament la mateixa que la de sèrie.
Es veu clarament com que llum de la lupa és més blanca
Al anar a canviar el llum de la dreta em trobo en que el ferro que subjecta la llum s’ha afluixat i per tant no queda ben posada i això pot provocar que es trenqui molt més d’hora, he baixat a la meva «planta taller» la última del pàrquing on hi ha més llum i m’he posat mans a la obra.
La sol·lució ha estat forçar el ferro per que fes força i canviar la curta per la llarga ja que està en perfecte estat.